Dyson v12 aldım 17500 e 10 gün oldu ama o paraya değdiğini pek düşünmüyorum . İlk taksidini ödedim ama geri kalan taksitler için altın bozup ödeyecektim . Onun yerine önerebileceğiniz başka model dik süpürge var mı ? Yada sizce dysondan şaşma kullan altını boz gitsin mi dersiniz ?