Benim bebeğimde 1 yaşında aynen ağlarken kaskatı kesilip morarıyor sessizce kalıyor hatta kendine vurmaya başlıyor aklım gidiyor katılma nöbetiymiş 4-5 yaşına kadar da sürebiliyormuş dayım doktor ona sorduğumda o ağlayacak duruma getirmemeye çalışın o an gönlünü almaya çalışın istediği bi şeyse falan demişti. Bazı çocuklar bayıladabiliyormuş. Daha sonra kendine geliyorlarmış zararsızmış ama o an ki çaresizlik çocuğunu o halde görmek aklını kaybettirvek gibi oluyor hatta az öncede oldu tam buraya yazacakken yazınızı gördüm