sezer2022 Serenity1 geçen bi doktorun videosunu izledim ,, eğer 5 yaşında bi çocuk 2 çizgi görüyorsa 2 çizgi vardır dedi 😁🙈
Poncikkkk Serenity1 ben resmi göremedim ama regl gecıkmen olmadıysa bekle geciksın eğer oldysada bikaçgün bekle testi yeniden yap net çıkar hakkında hayırlsı olsun
Ayferde Serenity1 bu testlerde yapılan süre önemli 10 dakikadan fazla sonra çıkan diğer çizgi gerçeği yansıtmayabiliyor
Serenity1 Resimde belli olmuyo pek ama aslında var gibi çook uçuk silik bi şekilde. Yoksa bana mı öyle geliyo
Serenity1 Aysegulalim canım inşallah yaa ben bakmaktan artık şaşı oldum ilk yüklediğim resimde pek gözükmüyo ama koyultup çekince daha belirgin sanki
-SweetPanda- Sanki çok çok az gözüküyor, bence bi kaç güne tekrar test yapın yada direk kan verin sağlık ocağında.
-SweetPanda- Serenity1 Evet var ama kesssin var diyemem çizgiyi görmek için telefonun ışığıyla bakmayı denediniz mi ben öyle anlamıştım hamiş olduğumu
Canselasr Serenity1 benimde öyleydi gittim kan verdim ve var olduğunu öğrendim bence şu an bi acile gitme imkanın varsa git ver bir testçi olarak söylüyorum var
Deletedmom_75 Serenity1 Bence biraz daha bekleyin oyle yapin cizgi var ama yani belli olmuyor yok gobide kafa karistirir ya kan verin yada iki uc gun sonra gene yaoin