ElifMeryem25 calisiyorum ona ragmen gunduz dondukten sonra saat basi emerdi gece de ayni sekilde emerek uykuya gecer her uyanmasinda emmeden uykuya donmezdi ayakta sallama vs herseyi denedim emmeden olmadi 2 yasina girdiginde gunduz emmek istediginde oyalamaya basladim aaa gel meyve vereyim, atistirmaliklar yaptim sevdigi onlari sundum gunduz oyalamasi kolay oldu gece yine ayni sekilde devam ettim gunduz tek emmeye dusunce gece de sadece uykuya gecerken emzirmeye donmustum. Surecin basindan beri de anlatmaya basladim sen artik 2 yasindasin sutler azaliyor buyudugun icin biticek tadi degisecek artik daha az emiceksin sonra biticek diye diye her gun de bu sekilde anlattim en son gece artik dedm sutler bugun bitti bak gunduz de hic emmedin artik gece de gerek yok ben sana masal anlatayim elimi tut oyle uyuyalm olur mu dedim yanina uzandm saclarini oksaya oksaya masal anlattm gece uyaninca yine ayni sekilde sutler bitti pispisla uyucaksin dedim boyle boyle 1 aya yayarak kestim hic aglamadi,itiraz etmedi cok kolay oldu. Doktorum 10.ayda gece beslenmesini kes demisti mesela 2 ay kesmistim ama asla aglamasi durmamisti dayanamadim vermeye devam ettm o yuzden cok korkuyordum ozellikle gece asa susturamam saniyordum ama demek ki o da bu zamanda hazirmis ikimiz icin de kolay oldu darisi basiniza 🙏🏻 son olarak gece saat basi uyanmalarinin kesilmesi 3 ayi buldu kestigim gibi deliksiz uykuya baslamadi yani ☺️