Kızlar benim kızım 8 de kalkıyor
8.30 da kahvaltı yaptırıyorum
10 u geçe uyur 1 saat yada 1,5 saat uyur öğlende yatmadan çorba yedirrim uykudan kalktıktan sonra da en geç 1 saat sonra eyveli yoğurt yedirrim
düzenim yanlış mı doğru mu sizce anneler kayınvalidem yanlış diyor da kafayı yicem