Azime26 Arkadaşlar el ayak hastalığı olan bar mı aranızda nasıl bir yol izlediniz bebeğim Şuan 6 aylık?
ssunacicek Azime26 onanı bulaştı eşimin yegenine. Bulaşmıstı en hızlı iğneyle toparlamıstı bi kaç güne en azndan bogaz agrısı falan gecmişti
Azime26 ssunacicek bugün fark ettim yeni oldu doktora götürdüm krem verdi boğaz için antibiyotik falan verdi
ssunacicek Azime26 cok gecmiş olsun çok korkyorum şu hastalıktan bende 1 aylık bebegm bi kaç daha dısarı cıkarmam bu korkuyla ben
aylinbb oğlum el ayak ağız olduğunda 18 aylıktı doktora gittik viral hastalık tedavisi yok kendi kendine geçecek dedi 6 günde geçti. ama o 6 gün çok zordu ağzında yaralar çıkınca emmeyi ve yemeyi bıraktı birkaç gün sadece su içti sonra toparladı
Azime26 Ya inşallah ağzında çakmaz Şuan sadece el ayak bide biraz boğaz kızarıklığı var ateş falan yok çok şükür
As06- Azime26 el ayak hastalığın da kesin ateş olur emin misiniz el ayak olduğuna hata agiz ve popodada olur
Azime26 As06- doktor el ayak dedi boğazlarda biraz kızwrıklık başlamış dedi ağzının kenarında da hafı kızarıklık var büyük ihtimalle henüz çok yeni
As06- Azime26 benim kızımda geçirdi ve biz gerçekten çok zor geçirdik bizim doktorumuz ağız içindeki yaralar için özel bı karışım vermisti birde karadut şurubu icirebilirsin demişti ağız yarası için onun dışında kaşıntı kesici krem vermişti