Kızım 2,5 aylık sürekli uyuyor gibi geliyor bana gece uykularımız çok şükür düzene girdi biraz geç yatıyor 11 gibi uyuyor 2 saatte 3 saatte bir emmek için uyanıyor.Sabah 10 gibi kalkıyor biraz oyalıyorum bıraksam yine uyumak istiyor 12gibi tekrar uyutuyorum 3 saat kesintisiz uyuyor uyandığında da esniyor sürekli 5-6 gibi tekrar uyuyor ama vaktimiz sadece emzirme ve alt değiştirmeyle geçiyor oyun oynamak,oyuncaklara bakmak,konuşmak istemiyor ana kucağı var sallanmıyor fazla sanki ihtiyacı sadece beslenme ve uyuma gibi neden böyle acaba.Sadece d vitamini ve biogaia kullanıyorum bunların da uyutma etkisi yok diye biliyorum