2 ay 23 günlüğüz. Yatırmadan kaynaklı hafif kafa şekil bozukluğumuz var. Kucağıma aldığımda da net belli oluyor yamuk tutuyor kafasini. Şimdi benim kafamı karıştıran şey şu. Yamuk tuttuğu tarafın tersine mi yatirmam lazım düzelmesi için bunu anlayamadim henüz. 1 ay sürer dediler düzelmesi için. Yani bebegi böyle olan var mı aranızda. Varsa neler yaptınız yada yapıyorsunuz?