Selam kızlar, bu konu hakkında ikinci postum ama biraz büyüyünce bırakır demiştim yok yani gece en az 2 defa mama içmeden geri uyumuyor çok yorucu artık 8 ay 9 günlük bebeğim kilosu da iyi 9,300 dü en son 150cc veriyorum içiyor hadi bazen diyorum acıkıyor herhalde 180 veriyorum yine 3-4 saat sonra uyanıyor ben anlamadım ki..
Var mı bir öneriniz