Bhfsa Yarin tasiniyoeum ve bana ankastre seti lazim Butceme uygun diye kumtel setini buldum Sizce nasil hic kullanmadim Firinindan memnunmusunuz
durukusunannesi_ Bhfsa benim annemler aldı gayet iyi ama fırının içi küçük biraz tepsileri de küçük benim ki Arçelik tepsisi anneme göre bayağı büyük