Merhaba sevgili anne ve anne adayları. 1 ay 4 günlük kız bebeğim var son 3 gündür durmadan sürekli ağlıyor hatta ağlamaktan morarıyor. Totosunda pişik oluştu doktora götürdüm pişik kremi yazdı. Gaz problemı var iki tane damla kullanıyorum sab ve biogaia ıslak mendil dahi kullanmıyorum ama sürekli ağlamasına anlam veremiyorum kendimi güçsüz yorgun hiss ediyorum hiç iyi değilim bu durum da olan anneler varmı?