Bihteeeer 18 aya gireceğiz. Son 1 aydır felaket huyları var. Bi viral enfeksiyon atlattık ne olduysa ondan sonra. İlaçlarla alakalı mı bilmiyorum. Parka gitme işini bıraktım. Çünkü nerde pislik saçmalık var oraya atlıyor. Engel olamıyoruz. En uç hareketleri yapıyor. Kaydırakları altında bekliyor. Büyük cocuklar kayıp çarpacak diye sürekli çekiyorum. Bana kızıyor. Salıncakta sallanmıyor asla. Sallananların önüne arkasına geçiyor. Yine çarpma riski var. Hadi oğlum o olmaz bu olmaz dur yapma gitme demekle geçiyor, kriz geçirerek dönüyoruz. Parka gitmeme kararı aldım. Bilmiyorum nasıl oyalayacağım. Çocuğum beni sınamak için dünyaya gelmiş gibi. Rabbim eksikliklerini asla göstermesin. Her gün psikolojim bi tık daha bozularak günü noktalıyorum. Bazen çocuk sahibi olduğum için kızıyorum kendime. Yine diyorum rabbim korusun bundan sonra. Şimdi de evde koltuklara çıkıp atlıyor tepe takla yapmaya çalışıyor aşırı düşüyor🤦🏻♀️ evliliğim bozuldu psikolojimden dolayı