Seymadnc hellonil__ Genelde bu aylarda tükürük salgılamaya başlıyorlar ve ağızlarında düzgün çeviremedikleri için bi anda yutup boğazına kaçıyor ve haliyle öksürmeye başlıyorlar. Böyle bi durum olabilir. Ama farklı bi öksürük ise doktorunuza göstermekte fayda var 🌸
tugbaelif Emziriyor işen kendine günde 2 3 defa ıhlamur yap bol bol iç nane limon vs. Ama bebekler zaten mevsim geçişlerinde öksürür hastalanma belirtisi gibi mi arada mı öksürüyor
Oykuu_bebekk Benim bebeğim de öksürüyor 2 doktora götürdüm gayet normal dedi doktor hava şartlarından etkileniyor dedi evde nem olmasın bol bol havalandır dedi yinede bir muane olun ama sırtının gögsünü dinliyorlar 🙏 geçmiş olsun 🙏 2 aylığız bizde