Kızlar ilk zmanlar çok post açıyordum bebeğim emmiyor emmiyor diye kırkına kadar zaten neler çektim bı ben bilirim, yatarak,ayakta,oturarak, zıplayarak her yolu deniyordum emzirmek için zar zor emiyordu ağlaya ağlaya ( mama yemiyor kusuyodu) 40 tan sonra bir tık düzeldi gibi ama yine çok çok zor emiyor ne zmsn memeye alsam resmen yırtıyor kendini herkes ilk defa böyle bebek görüyoruz aç olduğu halde nasıl yemez her bebek memede durmak ister vs vs her neyse….ben kimseyi takmıyorum ama bebeğimin aç olmasına çok uzuliyorim resmen gün içinde iki üç kez uyanıp emmeyip iki saat sonra aç bir şekilde yatıyor en son artık dayanamayınca emiyor 😔 oda azıcık karnı doysun hemen midesini bulandırıyo devam etmiyo emmeye toplasan en fazla beş dakika yani….kaç kez denedim mama vermeyi ama yemiyor ya kusuyor ya ağzında bekletip yutmadan çıkarıyor….Aptamil almıştık normal eczaneden şimdi ilk sorum bebeği mama yemeyipte işte şu mamayı verdik çok güzel yedi dediğiniz bı mama var mı? Varsa Allah aşkına söyler misiniz yeterki yesin hemen gidip alırım….geçen gün o kadar açtı ki artık ağlıyordu yine ne emdi ne mama yedi ağladı baya kuzenim gelmişti bize bebeğine yaptığı (süt,şu,bebe bisküvisi) karışımından verelim dedi başta tabiki yok dedim çok karşıyım, ablamın 6 çocuğunda da sütü yoktu mama da yemiyorlardi hepsini bu mamayla büyüttü dedi (çocukları da cok akıllı masaAllah,bebe bisküvisi zeka geriliği yapıyor diyor uzmanlar) yani en son ağlamasına dayanamadım yine aç yatacakti üç dört biberon kaşığı kadar verdim yedi 🥲 muhtemelen tatlı olduğu için sevdi ağzından çıkarınca ağzını açıp arandı baya istedi yani ağladı vermedim daha fazla….biliyorum sağlıklı değil ama bı yandan aç kalmasından iyidir günde bı kezde olsa versem mi diyorum inanın çok çaresiz hissediyorum yani emmiyor mama yemiyor çok minik kaldı gören herkes nedeen bu kadar minik diyor insanları geçtim bende üzülüyorum 🥺 sağlıklı olması elbette önemli ama böyle giderse dahada zayıflayacak,2 aya yakınken daha 4 kilo olmamıştı tam (2.700 doğdu) şimdi 4 gün sonra 3 aylık olacak ama hastaneye götürmeye korkuyorum kilosundsn dolayı 😔
Bu arada gazı vs yok