Ben yanlış yönlendirmek istemem ama benim oğlum da 1 hafta önce sünnet oldu. Lokal anestezi ile. Bizim doktorumuz bardak koydurdu 3 gün. Ve eğer yapamam süremem beceremem diyorsanız hiçbir şey sürmeyin dedi. Krem tam emilmezse, deri üzerinde kurursa daha kötü olur , yara yapar dedi. Ben ve eşim de sürmemeyi tercih ettik. 3 gün içinde oğlum normalde döndü. İlk gün çok zordu. İlk çişini yaptığında çok ağladı. Ki ilk başlarda hep kesik kesik yaptı çişini. Tam yaptığı an çok kötüydü , gecesi de zordu. Ama dediğim gibi 3.gün normale döndü her şey bizim için çok şükür.