elfkrtp Uc gundur krem kullaniyoruz bugun aksam uzeri farkettim ki cildi soyuluyor sanki gunesten yanmis da kabuk atiyormus gibi. İyilesme gostergesi midir? Yasayanlar paylasabilir mi bu sureci.
Gazel1 Bizim Bebişinde kolları aynı tarif ettiğiniz gibi oldu çevredekiler iyileşiyor diyor . İnşallah öyledir . Çünkü uzun süredir ne kaşınıyor ne de kızarıyor
Gazel1 Aa siz kabuklanma demişsiniz kararma diye okudum nasıl yorgunsam ☠️😀 iyileşiyor bence kabuklar kaşındırıyordur