Bebegım kendı kendıne pek takılmıyor hep peşimde tuvalete gıdıyorum oylr bı aglıyor kı mahvolıyor yanı anlatamam sizce bebegımle aramdakı bag gelişmedığı için mi böyle ben nerde yanlış yapıyorum ki başta koyuuyordum odaya kendı kendıne oynasın ama yok 5aylıktan berı hrmen yanıma gelıyor koyuyorum odaya beş dk surmuyor onu bırakıp gıdecegım feln mı düşünüyor acaba nedır bunun nedenı