11 haftalık hamileyim ve bugün durduk yere suyum gelmiş gibi kanama boşalmaya başladı. Hemen doktora gittim gidene kadar iki ped dolusu kanama devam etti bu arada. Ultrasonda bebeğin kalp atışında ve suyunda bi sorun olmadığını ve hemen progestana başlamamı söyledi doktor. İlacı aldım ama ayağa kalktığımda sabahki kadar olmasada devam ediyor kanama. Progestan alımına rağmen düşük olur mu , başına gelen birileri var mı ?