Oyku2019 Ebru0101 demek ki oda bu ayın özelliği ben korktum hatta tıkanıp nefes alamayacak diye o derece kötü agladi
celine61- 3.5 aylık aynı sorunlar var atak döneminde . Mama da istemiyor bazen , uyku esnasında emiyor çoğu zaman. Ve çok az emme süresi 🤷🏼♀️ Uğraşmaktan yoruldum .
esmaamine Zehraarel kakada kan varmı die bakıolar acaba ? benim kızımdada bağırsak iltihabı belirtileri varda ondan merak ediyrm
Zehraarel esmaamine yok kan değil şimdi benımki 4-5gundğr ishal gripten diye sandım hani çok huzursuz değildi ama geçmeyince doktora aldım kala tahlili istedi içindeki bi mikroptan anladılar çok kolay geçen bi virüsmüş şimdi üç çeşit ilaç kullanıyorum bakaliö inşallah iyileşir hemen şişede geçmiş olsun doktora al ihmal etme ben ihmal ettim
Oyku2019 Kızımın idrar tahlili ve kanda bisey cikmamisti kültürde mikrop cikti istahsizlik yapiyormus sizlerde baktırın
Tugceksck Deletedmom55 götürdüm canım idrar tahlili verdik acaba enfeksiyon mu diye temiz çıktı boğazına falan baktı bi sıkıntı yok hafif burnu tıkalı gibi dedi serum fizyolojikle açabilirsiniz dedi bi de vitamin yazdı iki üç güne etkisini göstermesi lazım göstermezse geri getirin dedi dönem dönem olabiliyor iştahsızlık ama geçici canınızı sıkmayın sakin olun dedi şimdilik böyle bakalım inşallah vitamin işe yarar da gerek kalmaz
ayfernaz Atak dönemi de olabilir diş çıkarmaya başlıyor da olabilir erkenden. Maması iyiymiş zaten aptamil, değiştirmeyin bence
ozlemsenel Başka mama da denemişsiniz onu da almamış demekki mamayla alakalı değil. Bence değiştirip düzenini bozmayın aptamil iyi zaten. Burun tıkanıklığı falan yok dimi?
Tugceksck Deletedmom55 inşallah canım valla çocuklar hasta olmasın ya kimsenin çocuğu hasta olmasın çok zor günlerdir onunla beraber benimde yemek yiyesim gelmiyor
Cellys Oyku2019 bebeklerimiz ayni yasitalar... 4 saate bi oglum 120 cc iciyor .. Doktora soyledm.. Harika dedi.. ki secilmis bir doktordayiz Istanbul da .. Ama bundan sonra icmiyebilir dedi.. 4. aydan sonra bebekler cok degisirler dedi.. hic merak etme dedi.. 50 cc mi iciyor dedi birak o kadar icsin dedi.. sakin zorlama dedi.. gun gelir dedi 6 Saat mamasini icmez dedi.. bundan sonra zorlama yok dedi :)) Yani iciniz rahat olsn.. bizde 3 ay 20 gunluguzzzz :)) dün mesela oglum 6 Bucuk Saat icmedi.. Panik oldum.. sonra agladi.. ve 130 cc icti yine
Cellys Oyku2019 bende 3 Saat degil de 4 saate cikArtin onu.. en son doktora gittigimde hocamiz kizdi bize .. 3 Saat olmazzz dedi 4 saate bi vericeksin dedi... asla ve asla 3 saate bi icmezler dedi.. ve gercektende oyle oldu.