Tugceksck biberon başlığını 2 numaraya geçirdiniz mi? Çok yavaş geldiği için belki de sinirleniyordur, benim bebeğimde biberonla kavga ediyordu, mama bile değiştirdim aynıydı, sonra aklıma 2 numaralı başlık geldi. Ondan sonra anladım, meğer sorun mamanın yavaş gelmesiymiş.