Canım anneciğim az önce bu tavsiyeyi verdi normalde ben böyle şeylere hiç inanmam.
Gelelim durumumuza 13 aylık çift çarpık ayak sendromlu bebeğim var henüz emekleme sürünme sıralama vs vs yok . Ayağa kalkmaya niyeti dahi yok. Aynı hastalığa sahip yaşıtları (Maşallah🧿) artık yürüyorlar doktorlar elbet zamanı var fizik tedavi alsın olur bir gün yürür diyor . Artık kafama çok takmaya başladım neden olmuyor diye çok sorguluyorum kendi kendime . İşin özü böyle birşey yaptırıp benim çocuğum yürüdü diyen var mı .?