Sebiyeldaanne ayakkabılık, çocuk dolabı, TV ünitesi, kitaplık, koltuk takımı, abajür,sehpa… Çok şey aldık bekarken, evlendikten sonra, eşim kendi ailesine aldı falan.. Hiç sorun yaşamadık. Evet bazı ürünleri biraz kalitesiz olabiliyor ama kullanımda sıkıntı olmuyor fiyat performans işte. TV ünitesi çok güzelmiş bu arada ama kitaplık biraz basit malzeme işte. Ama sonuçta kitap koyacaksınız muazzam bir ağırlık taşımayacaksa sorun olmaz. Yine de kurulumda falan çatlaklar oluşturabilir. Daha sağlam bi kitaplıpa bakmanızı öneririm🧚