Selamlar, bebeğim neredeyse 6 aylık ve tüm bezler pişik yapıyor herşeyi denedim. Bezinin üstünden bile general bölgesini kaşımaya çalışıyor artık nasıl bi kaşıntı yapıyorsa çocuğa. Ybb deneyeceğim bir de. Zaten çok fazla bez denediğim için bir dünya masraf yaptım o yüzden tek seferde iyi bir ürün alıp pişman olmamak adını sizlerden tecrübe ve marka tavsiyelerinizi rica ediyorum kızlar.