Happyn Selam hanımlar doğum yapalı 4 ay oldu ( sezeryan doğum ) son 2-3 gündür kasıklarım bacağım ve belim çok ağırıyor acaba regli mi oluyorum. Gebelik öncesi de regli dönemini bu şekilde zor geçirirdim.