7 aylıkken yaptırdık elhamdülillah rahat geçti.Ama size naçizane tavsiyem bebeğinizi uykusuz götürün iyice uykusu gelsin sünnet sırasında hiç anlamaz daha kolay olur.ilk gün biraz mizildaniyor ama hemn geçiyor bizim gecemiz bile çok rahat geçti ilk gün calpol verdim rahat rahat uyudu.ne kadar erken o kadar rahat unutmayın….