Gamze-bst1 Kızlar bebeğime molfix bez kullanıyorum ve hep netten istiyorum 4 numara kullanıyorum bacaklarında iz çıkarıyo 4+ alacaktım fiyatları uçmuş. Külot bezler daha uygun gibi geldi kullananlar memnun mu?
Kuzeymomss Gamze-bst1 Molfixin külot bezi gerçekten çok berbat. Her ama her gece çocuk sırılsıklam uyanıyor çişi taşmış halde, bu gündüz içinde geçerli. Diğer markaları bilmiyorum ama molfixin asla tavsiye etmem
[silindi] Gamze-bst1 4 ile 4+ arasında enden boydan hiç fark yok sadece 4+ daha kalın daha emici yani yine iz yapacaktır Kızım 10 aylık hep molfix kullandık 5 numara külot bez cırtlıya göre biraz daha büyük gibi geldi bana Ama şöyle bir durum var benim kızım aşırı derecede hareketli yerinde asla durmayan bir bebek cırtlı bezi takarken durmadığı için tam bantlayamadığım ama külot bezi ayakta felan hemen rahatça giydirdiğim içinde öyle gelmiş olabilir Eğer sizin bebeğinizde benimki gibi işe kesinlikle külot bez hemde külot bezde beli lastikli oldupu için asla kaka taşması vs olmuyor cırtlıda sırtı hep kaka oluyor 😁🙈
Poly-ana Gamze-bst1 Ben sleppy külot bez kullandım hiç memnun kalmadım molfix bantlı bez kullanıyorum
F-Duru26 Gamze-bst1 slleppy kilot bez kullandım şuan elimde var kullanıyorum bitince bantlı alacağım. Bel kısmı terletiyor ve sanki rahatsız ediyor gibi geldi.
hlndnz Sleepy bio natural cırtlı bez kullanıyordum ama eşim asla bez bağlama işini beceremedi :))) kuzenim külot bez kullanıyordu denemek için aldım ve artık kesinlikle külot bez kullanıyorum çok daha rahat bana göre :)
Nazlimu_ Gamze-bst1 ben primanın külot bezini kullanıyorum. Kızım 13 aylık. Büyük kolaylık. Artık altını alırken durmuyor kalkmak istiyor. Öyle durumlarda cırtlı bez altından kayıyordu şimdi ayağa bile kalksa rahatlıkla giydiriyorum 🥰
aslihanbsbg Benim kizim aslaaa yatmiyo aslaaaa kendini parçalıyp resmen cildiriyodu bez degistirirken yada baglarken o son paketi zar zor bitirdim migros sanaldan siparis veririm hep bi gun yanlislikla kulot bez getirmisler bende acmis bulundum denedim 😂 o gun bugundur külot bez kullaniyorum hayatim kurtuldu resmen iki dak hemen pıt pıt acip yenisini giydiriyorum asla sizinti taşma olmuyo ama cırtlı bezde çok oluyodu
aslihanbsbg Sleepy külot bez kullaniyorum bu arada kizim bir yasinda 6 numara aliyorum cok da memnunum
Defnem23 Gamze-bst1 külot bezi takma çk için komple altını çıkarmanız gerek büyğk öocukta zot yani soy çıkar zahmetli ama yazın evde bezle dolaşır zaten yaz için ideal tçrahat ama her şekilde popo temizliği için yatırıp temizlemcek zaten. Yani en iyisi bantlı. Banytlarındn ayrılmıyorsa tabi. Birde külot bez daha sıkı gibi geliyor bana hava almıyor hiç popo.
Linaamom Gamze-bst1 aylardır külot bez kullanıyorum bebeğime daha rahat özellikle bebeğim altını bağlatmak istemiyor külotu ayakta bile bağlıyorum daha dahat oldu bizim için yanlardan yırtıp çıkartabiliyorsun bir de ayakta bile olsa hallediliyor
Cihangiriinannesii Gamze-bst1 külot bez kulllaniyorum 1.5 yaşından beri bence en rahatı külot bez cırtlı bezler hep lastik izi yapıyordu oğluma
hazaal2 Goon külot bez deniyorum 2 gündür. Kaka kokusu da engelleniyor, kızımda rahat ediyor sızdırma yok pişik yok, lastik izi yok. Kolay çıkarılıyo kolay giydiriliyo. Deneyin derim.