pamugunnannesii Merhaba arkadaşlar kızım 6 aylık ama hala cok siddetli gaz sancisi var probiyotik damla vs kullandim ama teesine hepsinde daha cok sancilandi dogru duzgun beslenemiyor da bu aya kadar sancisi devam eden bebisler var mı alerjik olabilir mi
Elifcinargul pamugunnannesii bir yerde okudum havuç suyu ile gaz sancılarına çözüm buluyorlarmış isterseniz netten araştırıp deneyin hatta bazı bağırsak hastalıklarının tedavisinde doktor öneriyormuş yorumlarında okumuştum.
Bssraa2 pamugunnannesii benm bebeğiminde gazı var 6 aylık ama kendisi çıkarıyor artık ben müdahale etmiyorum
Beyzaaaaaaa pamugunnannesii evet 5 aylık olacağız hala var kullanmıyorum damlayı bırsktım cünkü ona alıstı kendisi yapsın bi dekilde diye uğraşıyorum cok zor bi sürec ama eminim bi gün düzelecek