Merhaba güzel annişler , 7 ay önce doğum yaptım annem ve abimin hesabı bir annem bebek görmeye beşiğe gelirken bayağı bir alışveriş yapmıştı ve bebeğime çeyrek taktı abimin eşi yani yengem ( benden 3,4 yaş küçük )ne bana ne de bebeğe bir parça bile bir şey getirmedi sanırım hesapları bir diye bunu yaptı ama ben olsaydım bebeğe en azından bir parça bir hediye alırdım çok zor bir şey değil sonuçta ilk çocuğum benim onun da şimdiki ay sonra ilk çocuğu doğacak Ben bebeğin halası oluyorum ve ilk yeğenim . Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız onun gibi mi davranırdınız ya da yapmanız gerekeni yapar mıydınız ?
Alacaksan da sizce ne alsam daha iyi olur ya da ne almam gerekir ya da sizin bebeklerinize halaları ne aldılar yardımcı olabilir fikir verebilirseniz sevinirim 🤗