Kızlar arkadaşım hamileymiş 1 yaşında da bı kızı var ve bebeğini emziriyor hamile olduğunu bugün öğrenmiş ve daha doktora da haftaya gidebilecek mis etrafındaki insanlar emzirmeyi bırak bebegi zehirlersin demişler hemen birakmali mi emzirmeyi yanı başına gelen varsa bu durumda napti doktora gitme fırsatı yokmuş şuan daha da