Kızlar gerizekalı eşim yüzünden kızım bana ismimle hitap ediyor ismimle de deyin aslında bübüş diyor asla anne demedi bugüne kadar şimdi bunuda yeni öğrendi sürekli böyle sesleniyo allah aşkına bir kere anne lafı duyabilmek için ben bugüne kadar gecemi gündüzüme kattım çok üzülüyorum nasıl anne dedirtirim ben bu çocuğa