alya00 Canım kafayı niye yiyorsun, hiç gerek yok. Sakin ol. Bu böyle 3 gün sürer. 4. gün devam ederse götürürsün doktora. Siz iyiymişsiniz bile hatta. Geçenlerde biz de yaşadık. 2 kez 40 derecede yakaladık çocuğumu. Allah korudu yani. 3. gün 6-7 saat şurupsuz ateşi yoktu. Doktor ateşin direnci kırılıyor dedi, 4. gün hiç ateşlenmedi. Geçti gitti çok şükür. Allah tekrarını göstermesin, geçmiş olsun 🌸