Yagmur_24 Leya- amin gerçekten emmeyen bebek sağlıksız deil ben mama da veryorum ancak emmesi o kadar önrmli ki benim için ilmek ilmek dokudum sonucu bu olmamalıydı😂😂
Leya- Yagmur_24 sütüm o ara çok azaldığında ben de mama verdim yeter ki aç kalmasın yapcak bir şey yok 😅 çok şükür şimdi süt miktarımızda sorun yok ama 😊
Lugnos01 Yagmur_24 5 dk da emse yapın benim bebeğim kavrayamıyor ona rağmen 3 gün denedim emzirmeyi arkasından hep sağdım farkettiğini hissettim
Arinsarya Yagmur_24 biberon yada emzik varsa hızlı akışa alışmış olabilir instada dilruba demirezer emxirme danışmanı ucretsiz her sorunuza cewap vericektik çayıda var satıyor aşırı süt yapıyor bi sayfaya bakın derim çok iyi biri
Yagmur_24 Leya- maşallah gerçekten darısı bana uyuyamadım ben mama vermekten şikayetçi değilim ama emmesi çok önemli ilerdeki güven ve gelişimi için.. umarım allah yardımcım olur da artar tekrar