Kiri57 3,5 aylıkken kendi odasına aldım ilk önce bi kaç kez gündüz uykusuna yatırdım odasında orda biraz alt değişimi vs yaptım sonra bi cesaret ya Allah bismillah 😂amma velakin 4.ay atağı ve uyku gerilemesi var şuan gece sürekli odasına gitmek zorunda kalıyorum bana zor oluyor ama sabırla bekleyip bu ayın dolmasını bekliycem mecbur 😭🤦🏻♀️😂😂