Cicegimbalim Ne düşünüyorsunuz hanımlar satılıyormuş kilosu da ciddi paraymış nette okudum var mı aranızda yapan ilgilenen bilgisi olan 😕
_07cinarhsn Cicegimbalim bebegimin olan bişey i ticarete çevirmem doğru bulmuyorum ama yapan da kendi bilir ne diyim.
ertus26 Cicegimbalim bide kimin ne olduğunu bilmeden kim bilir kimlerin sütü ben ona daha cok şüpheci yaklaşırdım hastalık varmi yokmu abdestli mi abdestsiz mi amaan bende çıkan son damlaya kadar artık Allah böyle nasip görmüş belki lıkır lıkır sütü gelenden bendeki sütün 1 damlasi daha kaliteli daha şifa oluyor yavruma tercih etmezdim parasini verdikten Sonra mamamizi alırım
Cosmosmom Cicegimbalim buzlukta inanılmaz çok sütüm var hiç satmayı düşünmedim kanser hastaları istiyor genelde onlara veriyorum. Yani bu bebekler günde 8 kez anne sütü alsa 32 poşet süt ancak 4 gün gider öyle de kime ne faydası olur ki 🤨
Deletedmom0380 Çok paraya ihtiyacınız varsa yapılmasında sakınca görmüyorum. Az da şurdan para kazanayım niyetinden yapanları bende asla desteklemiyorum ama bebeğini yoklukta büyütme noktasındaysa mecburiyet denilebilir bence.