Senaoz21 Bıktım tüylerim den yüzüm deki tüyler ala ala çoğaldılar yüzüm için kesinlikle gitmek istiyorum. Tüm vücut da olsa iyi olur ama biter mi hangisini bana onerirsiniz buz lazer kesin cozummu yüzümü kaşlarımı biyigim 1 haftada geliyor bıktım artık yaa
Yusufff-41 Senaoz21 canım ben bıyık yanaklar çene boyun bölgesi komple vücut için gidiyorum hamile kalınca ara verdim 9 ay boyunca doğuma giderken dahil 3 kere temizlik yaptım çok rahat oluyor ancak yüz bölgesi geç bitiyor çok yağlı kökü güçlendirecek kremler kullanma
Nazlimu_ Senaoz21 bende yeni başladım. 1 seans gittim. Şimdi ikinciyi iple çekiyorum. Çevremde neredeyse gitmeyen kalmadı. Herkes çok memnun. Bende tek seansda bile dökülmeler başladı ki tüylerim çok sarıdır benim koyu renkli değiller ona rağmen.
asrinhatasi Senaoz21 ben eski tip yakan lazere gittim. 1.5-2 seneye yakın. Erkek bacağı gibi koyu ve çoktu bacağım o bile bitti. Doğumdan sonra çıkar yeniden dediler ama 1 yıl oldu doğuralı artış olmadı.
Deryaderya3 Nazlimu_ bıkını bolgesı acıyor faln dıyorlar krem almamı soyledı epılasyoncu sızce almalı mıyım
Sareee11 Nazlimu_ ne kadar sürede dökülmeye başladı öğrenebilir miyim? Ben de bugün ilk defa başladım iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilemiyorum. Korkuttular beni. 10 gün sonra tatil planım vardı kazer yapılınca güneşe çıkılmıyomuş ben bunu bilmiyordum çok moralim bozuk ☹️
Filelibesik Nazlimu_ bende yeni başladım ilk seans gittim ikinciyi 15 gun sonraya verdiler bende iple çekiyorum
Filelibesik Sedas00 annem yanak ve çene bölgesine normal lazere gitti malesef bitmedi simdi iğneli gidiyor baya azalma ve incelme oldu
Yusufff-41 Sedas00 bir kere yaptırdım ben on gün nokta nokta kızarıklık sonra kabuklanma oldu yüzümde daha da yaptırmadım hassas bir cildim var
Yusufff-41 Sareee11 çıkılıyor canım güneş kremi kullan ben lazerden sonra geziyorum denize de gittim güneş kremi kullandım sorun olmadı beyaz ve hassas bir cildim var