Annemlerde küçük bir kutlama yapicaz, pastalar olmuş 700 800 bence gereksiz pahalı. Bizde teyzesi ile birlikte pasta yaptık ☺️ çok eğlendik ayrıca. Yanına da üç tane uzun sarı mum koyucaz. Süsleri olmasa daha iyiydi ama teyzesi istedi💚 bu arada ilk doğum günü 🥹