Can_imin_Cani Kızlar bu şişeleri nasıl değerlendirebilirim elimde fazla var açıkçası hertürlü süsde de kullanmak isterim ama neler yapilabilir🤷♀️ https://imgyukle.com/i/Ed3eT0
Deletedmom280 Can_imin_Cani sus yapıyolar hediye sisler ııcne seker lavanta kahve cekırdgı VS koyuluyor bnce atmayın Lazm olur yada kesin bırı talip cıkar 😂🙈
-erCansu- Can_imin_Cani biri istemede falan icine kahve koyar dogum gununde falan seker meker koyarsin icine 😁 yani ben yogurt mayaliyorum 😂
[silindi] NurR üzerinde çok yapışkan kalıyor ve kapakları da eskisi gibi tutmuyor vakumlu alındığı için ben sadece çorba vs yapınca dolaba vs koymak için kullanıyorum bazende atıyorum😏
Deletedmom280 Can_imin_Cani [url=https://hizliresim.com/4porE0][img]https://i.hizliresim.com/4porE0.jpg[/img][/url]