Herkese merhaba bebeğim 6 aylık doğduğu günden beri kucağımızda taşıyoruz ama artık oda alıştı bıraktırmak istiyorum ama kucaktan indiği an aşırı ağlıyor nasıl bıraktırabilirim sürekli kucakta olduğu için sağlık sorunlarım başladı böyle bir şey yaşayan ve bıraktıran oldumu