Oğlum 14 aylık sütten keseli 1 haftadan fazla oluyor birkaç aydır sık sık emzirmiyordum emzirme sayısını düşürerek başladık biz daha sonrasında uykudan uykuya emzirdim ve tamamen gündüz emmeyi bıraktırdım emmek isteyince yara bandı koyduğum göğsümü gösteriyordum bir iki kez yaklaştı baktı bir şey yok istemedi geceleri emmek isteyince su verdim geri uyuttum fakat birkaç gün saat 5 civarı krizi tuttu biraz oyalıyordum daha sonra 1 kez emziriyordum simdi artık onun içinde uyanmıyor oğlum tek başına desteksiz uyuduğu için çok zorlanmadım desteksiz uykuya da yatağını yere sererek alıştırdım oynayıp ediyordu daha sonrasında mızmızlanıyordu müdahale etmedim en son yorulup uyuyakalıyordu böylelikle rahata kavuştum