sumeyyegokdemir Merhabalar Kayseri’de yaşıyorum. Bugün sağlık ocağındaki ebemiz korunma yöntemi olarak deri altı implantından bahsetti. Konu hakkında bilgisi olan, bu yöntemi tercih eden varsa bilgi paylaşımında bulunabilir mi ? 🌸
Kayra_68_aksaray sumeyyegokdemir sadece kilo aldırdığı ni duydum kilo problemim var zaten hemen alan ama çok zor veren biriyim
Nacafa sumeyyegokdemir benim tek önerim deneyimli bir doktora yaptırın ve mutlaka fatura isteyin bir sıkıntı olursa faturanız elinizde olsun
MiJang sumeyyegokdemir 7 8 aldır kullanıyorum ben Adet düzeni bozmasındışında olumsuzluk yaşamadım henüz İlk haftadan beri Ek koruma yapmıyorum
sumeyyegokdemir Kayra_68_aksaray biraz YouTube daki videoların yorumlarını okudum kilo ve kanama problemi yaşayanlar olmuş herkeste aynı etkiyi mi yapıyor bünyeye göre değişiyor mu merak ettim
sumeyyegokdemir MiJang dediğim gibi yorumlara baktım çevremde yaptıran olmayınca fikir sahibi olmak için 8 aydır kanamam durmadı diyen olmuş biraz tedirgin oldum düzensizlik benim için sıkıntı değil ancak kanama miktarı ve temiz kalma süresi beni düşündürdü
MiJang sumeyyegokdemir özel muayenehanede yaptırdım Kanama leke şeklindeydi günlük pedi bile doldurmayan ama her gün devam eden.. Ramazan ayında hep leke vardı mesela ama son bir aydır hiç yok Gibi gibi düzensiz gidiyor