Herkese merhabalar 1 hafta sonra doktor randevumuz var ama önden size sorup bilgi almak istedim. 5 Ay 20 günlük bebeğim var. Ek gıda tadimlarina başladık. Fakat bebeğim diline değer değmez ogurmeye başlıyor öksürüyor. Yeteri kadar sulandırıp püre haline getiriyorum. Üç sebzeyi de denedim ama aynısı oldu. Sizce çorba mi yapayım ya da Ek gıda olayına ara mi vereyim. Ya da başka bir çözümünün var mı. Şeftali püresi vermiştim onu fok güzel yedi