Merrcanmka doğduğunda baya kızarıktı ama soldu sonra dikkatli bakınca belli oluyor ve ağlayınca belirginleşiyor. geçen gün dışarıda bi kız denk geldi 4 yaşındaymış aynı kızımdaki gibi lekeleri vardı geçmemiş annesi de ağlayınca belirginleşiyo dedi. bana doktor 2 yaşa kadar geçer demişti ama demek ki daha uzun da sürebiliyor.