Seyma-06 Kızlar 37 günlük bebeğim var. Eşim arabayla gitmiş işe bebek arabası bagajda kaldı. Bir markete gitmem lazım ama bebekle nasıl çıkılır, korkuyor insan. Sizler nasıl dışarı çıkabiliyor musunuz
Kubracigimm Seyma-06 bende henüz çıkamıyorum arabasız 30 günlük. Kanguru aldım onun gelmesini bekliyorum heyecanla 🤭 poşetle çıkarmak istedim dün ama gözüm yemedi ağır oluyor diye. Kucakta da zaten güvenemem kendime o kadar.
Karpuzlufistiksarma Seyma-06 kangurun varsa asla korkma :) benim oğlum bebek arabası asla sevmedi heryere kanguru ile gittim çıkda rahat oldu sırt çantamı taktım kanguruyda oğlumu herseyimin aldım geldim
Patron1bebeginannesi Seyma-06 kanguruyla çıkıyordum ben, ama yakın mesafede kucağına da alıp gidebilirsin
AngelMotherr Seyma-06 alacgin şeyler az ise market çalışanı yardımcı olur ben öyle yaptım 1 kaç sefer birseycik olmaz benim market evin yani idi
Karpuzlufistiksarma Seyma-06 benim kanguru mamadus onda yeni doğan aparatı vardır hatta 0-4 yaş kullanıma uygun ben kullandım baş desteği vardı ama şimdi tam ne zaman taktım bilmiyorum ama sanırım 3-4 ayda başladım ben ama özelliği varsa baş destek koruma zararı olmaz diye düşünüyorum ama tabi yanlış bilgi vermek istemiyorum
Asdfghh Seyma-06 bende aling aldim henüz dışarı çıkmadım onunla ama bebek arabası olmasa cikarim evde kullanıyorum cok rahat oluyor. Kanguru yerine dusunebilirsiniz
Melis1706 Seyma-06 butun marketler eve getiriyor getir trendyol uygulamalari var hic kullanmiyor musunuz bunlar benim hep hayatimi kurtardi misafirim gelirdi hemen getirden siparis verirdim ben