AntiSosyallKelebek neon12 Emzirirdim yanıma yatırir uyuturdum kızım da da oğlumda dpa bu şekilde yaptım yapıyorum hiç sallamadim 4aylik olduğunda elektirikli sallanan Ana kucagina koyardım orda uyurdu
Deletedmom_117 neon12 hem kendi kendine uyur eğer huzursuz değilse huzursuzsa sallarim yada kucağımda Sırtını ovarim
Kayra_68_aksaray neon12 çok ağlıyordu kendi başına uyumiyordu bende sallayarak uyutuyorum 3 aylık olduk bazen yanına yatıp emzirirken uyuyor keyfi yerindeyse huzursuzluk varsa salliyorum
Ummuhan321 neon12 Ayağımda da sallıyorum elimde piş piş yapıyorum bazen ana kucağında uyuyor bazen yanına uzanıyorum hepsinde uyuyor
AntiSosyallKelebek neon12 Hayır sallanan Ana kucaginin en büyük faydası gaz sancısı çekmemesi için şuan için yine yanıma yatiriyorum emzirirken uyuyup kalıyor eğer tok ise yanina yatiyorum beyaz gürültü yada pis pis açıp uyutuyorum
Deletedmom_117 neon12 istiyo Surskli değil ama istiyo bazen uyumuyo sallamaya alınca hemen sesi kesiliyo