Emzirme döneminin başından beri kurubaklagil bazı sebze ve meyveler yenildiğinde çocuk huzursuz oluyor diye hiç yemedim. Şu an diyet yapıyorum diyetisyenim emziren anne olduğumu bildiği halde yeşil mercimek nohut kabak falan yazıyor. 1 aydır listeye uyarak sebzeleri değiştirip uyguladım. Yeşil mercimek ve nohut tüketmem gerekiyor bebeğim 3 aylık oldu gaz sorunu fazla yaşamıyoruz gaz damlası da kullanıyoruz. Bu ürünleri artık tüketebilir miyim?