silaa66 Kar kış yağmur demeden çıktım hatta ayaklandigi zaman hergun rutin dışarıya çıkardım yuruttum çok da iyi gelirdi şimdi 9 aylık oğlum var onunla da her akşam cikiyoruz öyle esmiyorsa serin falan da değilse hiç üstünü örtmem serinlik var ise muslin örtüsü var onu orterim sizde ince giydirin çıkın çocuk rüzgarda kalmadigi sürece hasta olmaz zaten arabasında sürekli uyuyor olacak