Senem_sygl01 YouTube’dan tarife bakın mutlaka ben kafama göre yapıyorum, un yağ kavuruyorum domatesi rendeleyip hepsini beraber pişiriyorum, isterseniz sarımsak soğan da atabilirsiniz yada şehriye de olabilir, sonra su ekleyip pişiriyorum, kıvam almasi için içindeki çekirdekleri gozukmesin diye (ben öyle seviyorum😂) rondodan çekiyorum. Kendimize yaparken de aynı böyle yapıyorum tek farkı çorba hazır olup ocağı kapatınca süt ekliyorum 🫶🏼