Duyguisc Emziren annelerim hipertansiyonu olan var mı? Hangi ilacı kullanıyorsunuz? Süte geçmeyen tansiyon ilacı var mı? Doktorlarınızın önerileri neler?
okuyor Duyguisc ben hamileyken kullandım. Kardiyoloji yazmıştı. Gittiğinizde doktor yönlendirecektir.