Merhabalar . Koku hassasiyeti oluşmuş olabilir bir de tüylerinizi ne ile alıyorsunuz. Ben jiletle alıyordum yazları bekleyemiyorum zaten ve hep ter kokusu oluyordu yaz kış farketmez . 2 ay önce lazere başladım tüylerim döküldü ve ter kokusu yok oldu . Eğer jilet kullanıyorsanız onunla ilgili olabilir .