Ikram Kizlar 5 gun once sma 2 ye gectk dogdugundan beri bunu kullandik bir kabiz oldu yavrum bugn mafoldu. Okadarda sma yi oven birisiydim. Sok oldum boyle iyi bir mama nasil bu derece kabizlik yapti ? Hangi mamaya geciyim yardimci olurmusunuz ? Ek gidya basladm zaten.
[silindi] Ikram Mamadan olmamış olabilir çünkü bizde 6-7 gün oldu sma 2ye geçeli. Günde bir defa yapıyordu önceden kakasını yine aynı devam ediyor hatta dün iki defa yaptı. Ek gıdaya başladığınız şeylerden olmuş olabilir.
[silindi] Ikram ek gıda ve bir numara büyüğe geçmek kakasının sert çıkmasına neden olur sürece alışana kadar mamaya böyle tepki verecek.
Sumert Ikram bizimde aynı oldu mamadan olacağını düşünmemiştim kabızlıktan ağlayarak yapıyordu doktora gittik mama değişikliği yaptık düzeldi çok şükür ama ek gıdanında kabızlıkta biraz etkiside oluyor
Ikram Sumert sma miydi sizinde ek gidaya daha tadimliklardaym mamadan oldugnu dusunmustum bi denicem soylenenleri olmadi mamayi degstiricem
Sumert Ikram evet sma2 ye geçince oldu ben ek gıda vermedim mama verdim sadece yine kabızlığı geçmedi öylelikle anladık mamadan kaynaklı olduğunu
Dunyamsensn2008 Ikram benim oğlumun kabızlık şikayeti 3.aydan beridir var ve sma yi her kullandigimda çok kötü oldu geçen hafta yine bi geceyim belki düzelir dedim ve şuan çocuk kıvranıyor bebelac gold kullanıyorum devam ediyorum artık o iyi kabızlık ve gaza doyurucu ama kabız yapio ama
Dunyamsensn2008 Ikram sma daha doyurucu gibi ama kabızlık daha önemli bizim için o yüzden gold kullanyrz zaten ek gıda aliyor
nerminsari kesinlikle bebelac gold öneririm, kefir gibi bir mama, fermente sütten yapılıyor, kabızlık falan yapmıyor
ysmntopal [bilinmeyen] şuanda kabızlığınız varsa önce onu iyi edelim conformil 2 numara olandan verin bir rahatlasın sonra aptamil 2 yi deneyin derim.